var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Bio med Lorena och troligtvis med elsa !

Hejsan !
Igår gick jag och lorena på bio vi såg nanny McPhee och den stora skrällen och den var jätte rolig !
Sen åt vi på Mc Donalds och hennes morfar bjöd och då skrattade vi jätte mycket av en grej han gjorde.
Vi hade super kul hela tiden men det har vi alltid som jag kanske sagt.

Och  idag kanske jag ska på bio med elsa igen och se The last song vi skulle ha sett den förut men det gjorde vi inte.

Det är 5 dagar kvar tills jag åker upp till landet med pappa jenny pontus och farmor.!

Nu ska jag ladda upp massa bilder från läger skol.an för jag har verkligen inte haft tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0