var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Hoss Elsa pelsa !

Heejsan !
Nu sitter jag hoss elsa och vi kollaer på tv.
Ska få en jacka idag om den finns och det hoppas jag mamma ska köpa den i stan.

Juste ska hälsa en grej till afra från mig och elsa.

Afra efter det som ha hänt tror vi inte att vi borde vara BFF eller kompisar så bra, skrev det här för att vi inte kunnat få din uppmerksamhet du har varit för upptagen med victoria...



Hejdå <3

Kommentarer
Postat av: Nattis

Asså vi har tröstat afra under flera år så du ska inte säa nått och jag tror afra är stor nog att försvara sig själv.

LÄGG NER DET ÄR BARA FÅNIT DET HÄR SÄG DET DIREKT ISTÄLLET OM DU VILL NÅTT!

2010-06-09 @ 12:59:36
URL: http://loppanw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0