var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Ny Idé

Hejsan !
Igår kom jag på en ny ide för att jagg  älskar att shoppa.
Så jag ska göra en lista på det jag vvill köpa varje månad och skriva vad jag behöver eller passar till.

Ni kan vell helst inte hermas för då är det inte så kul och skriva saker som jag vill göra etc.
Juste 17 juni åker jag till landet så det är 9 dagar kvar !!!
Kommer fota och baara kanske skriva för vet inte om farmor satt upp datorn eller om jag ens får men jaja

Hejdå !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0