var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Tråkigt med såna komentarer

Hejsan när jag kom hem och var så glad för haft et jätte bra skolavslut såg jag det här man blir väldigt sårad av det, en komentar på min blogg ,,,har tagit bort den nu.



Ni kanske inte kan se så bra men det skär i hjärtat !

Hejdå från en väldigt ledsen (på in sidan) men ändå glad nattis !

Kommentarer
Postat av: afra

Nattis, skär det i ditt hjärta??

Hur tror du känns för mig då, jag har också känslor som du kanske inte märker!!!!!!!!

Så du kan bara gå runt och skriva så här dumma saker på din blogg och säga att det skär i ditt hjärta när ni skrev så dumt till mig!

Jag får stöd av en super snäll tjej som tänker på andra!

2010-06-09 @ 19:07:35
Postat av: afra

Nattis, du vet det du skrev till Vickan nu i det förra inlägget med att hon ska säga det istället för att skriva det, gör det själva då!

Ni skriver ju till mig istället för att säga det!

2010-06-09 @ 19:45:37
Postat av: thezelsa

Afra.. Varför gråter du igentligen?

Vi har inte kunat trösta dig för vi inte vet svaret det ända vi vet är att du känner dig utanför..

Men säg till oss då att du kanske vill göra andra roligare grejor.. För på sistonde har du bara sakt att du har gråtit och vi är dumma för vi inte ställer upp för dig. Men det är klart att vi inte orkar göra det.. När jag och nathalie gråter då gråter vi i smyg och sedan inte försöker vissa det för någon.. Medans ibland kan det kännas som att du vill ha uppmärksamhet.. Okej så kanske det inte alls är visseligen men det kan kännas som det och det är väldigt jobbigt.. Och jag Valde inte Nathalie före dig.. Det vet du att jag inte gjorde! Det skulle jag aldrig göra!!

Men Jag stod mellan två läggen och nathalie var ensam på bussen med nästan ingen hon kände.. Du hade åtminstonde Victoria och då tänkte jag vara snäll och följa med henne på vägen ditt och hem med dig så det blev rättvissare eftersom du blev ledsen och sedan så blev du sur och ledsen och bött rum och då kännde jag att jag inte ville sitta i eran bill och Bli utsatt från din Mamma, Johan, victoria och dig. Om det inte hade blivit så skulle jag åka med dig hem. Och jag tycker det är jobbigt att andra (Victoria) lägger sig i det hon igentligen inte har något med detta att göra..



Men det är min synvinkel..

2010-06-09 @ 20:10:36
URL: http://thezelsa.blogg.se/
Postat av: Elsa Pelsa Liten Keso! haha :)

Nathalie vad är dit hemmnummer ni igen?

Haha.. Har glömt det! Skriv i en kommtar på min blogg i Url grejsen! :)

2010-06-09 @ 20:16:40
URL: http://6472241 är vårat hemnummer! :)
Postat av: Anonym

2010-06-09 @ 23:14:34
Postat av: Afra

Elsa, hon sitter i bussen med klassen som hn känt i 3 år och inte massa främlingar, och vi har olika personligheter om ni gråter hemligt kan jag inte fatta det men om jag gråter och man ser det gör man något istället för att spela fotboll!

Om du inte valt Nattis före mig varför vill ni inte ha mig som kompis eller nått längre då!

Jag har också känslor som jag kan ha kvar i resten av mitt liv!

2010-06-09 @ 23:19:04
Postat av: Anneli

Hej, Nattis mamma här!

Jag brukar alltid försöka låta Nattis reda ut saker själv, men nån gång ibland måste jag faktiskt lägga mej i! (Du, Afra kommer säkert ihåg när vi pratade på msn efter att Nattis blivit ledsen för att du och Elsa inte ville ha hennes armband)

En sak med att gråta i ensamhet är att man inte blandar in andra personer, och försöker vända dom emot dom man är ledsen på. Jag blir faktiskt oroad över den attityd ni visat upp dom senaste dagarna. Det är alltid svårt att vara tre stycken som är kompisar eftersom det är lätt att en inte vill samma som dom två andra. Men bara för det behöver man inte gå till andra och blanda in dom. Ni är såpass stora nu att ni ska kunna lösa det här på ett snyggare sätt än att skriva elaka kommentarer till varandra på internet. Om ni inte klarar av det så är det bättre att låta bli att skriva alls. Självklart måste man få skriva på sin egen blogg eller på Facebook hur man mår och känner - men ni andra behöver inte kommentera om ni inte kan vara snälla!!!

Antingen träffas ni och försöker prata med varandra och reda ut saker, eller så slutar ni här och nu!!!!



Jag hoppas ni kan vara snällare, både mot varandra och mot andra kompisar i fortsättningen!!



Stor kram till er alla tre!!!!! =)



PS - Nattis vet inte att jag skriver det här för hon ligger och sover. Och om hon vill ta bort den här kommentaren så blir jag varken ledsen eller arg

2010-06-09 @ 23:56:21
Postat av: Nattis ägaren

Ok jag tycker vi pratar nångång på sommaren satt vi kan släppa det och gå vidare eller fortsätta vara vänner men eftersom allla vi blivit ledsna så tycker jag att vi ksa prata om det. kanske på lördag?

Annars om ni inte kan så skriv det för annars blir det en tung sten att ha i hjärtat.

2010-06-10 @ 10:18:13
Postat av: Vickan

Jasså en tung sten i hjärtat... om du ändå har en tung sten i hjärtat så stoppa in massa med skit där istället!! oCH DU SKA VARA FRIENDSARE!! JA, VÄRLDENS VÄRSTA FRIENDSARE!! OCH JAG BRYR MIG INTE OM DU SITTER I ETT HÖRN DÄR HEMMA OCH GRINAR FÖR DU HAR SÅRAT EN AV MINA BÄSTA VÄNNER!!!

2010-06-10 @ 14:37:25
Postat av: (ANONYM)

Nattis e fan en bra friendsare!! och en bra vän!!

2010-06-11 @ 23:43:31
Postat av: Nattis

Tack Anonym (vet vem du är) <3

2010-06-12 @ 10:01:29
URL: http://loppanw.blogg.se/
Postat av: anonym

2010-06-13 @ 14:37:19
Postat av: anonym

nej hon är fan en dålig friendsare!!!!!!! om hon skriver såååå!!!!!!!!!

2010-06-13 @ 14:41:17
Postat av: Anonym

Att vara friendsare betyder inte att man ska svälja all skit alla andra kastar på en!

Nattis har erbjudit dom andra att träffas och snacka igenom det hela - men varken Afra eller Vickan var intresserade av att göra det. Och förresten är Nattis inte friendsare längre......

2010-06-13 @ 16:48:28
Postat av: matida

heej! jag tycker faktis att Elsa och Nattis är lite taskiga mot afra för när hon gråter så går ni bara! men asså elsa om du och afra är inte bff längre så hur ska du gör i blommens? afra kommer inte vilja vara men dig ju!!! ska du byta skola till sjöängen elr? Afra kommer bara att vara med mig och bersi och jag tror inte att vi vill att du ska vara med oss så ddaa!!

2010-06-24 @ 19:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0