var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Vet ni !!

Hejsan vet ni den 10/6 "öppnades" min sida ovh kollades på 119 ggr asså inte personer utan jag kanske kollade 5 och nån annnan 3 ....
Tyckte det var lite coolt.

Sen så har jag ju träffat nanne min stora idol. det var så coolt och min mamma kände henne när dem var yngre så mamma fixck hennes nummer så vi kommer nog träffas igen !!!!!!
Sen innan det så kollade vi på lets dance live asså¨vi var på kungsträdgården, och då var tony erwing där och 4 av dansarna från programmet.

Det var enh super kul dag.

Men om ett par timmer ska vi börja åka till landet och ska försöka skriva ett sista inlägg på typ 3 veckor innan vi åker.'

Hejdå !!!

Här kommer en vers jag hittade som jag vill ge till alla underbara kompisar och speciellt till elsa och lorena mina bästisar !

Kommentarer
Postat av: Elsa Pelsa

Åhh <3 :)

2010-06-17 @ 21:28:45
URL: http://thezelsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0