var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Bredäng- NEJ Skärholmen blev det!

Hejsan
Idag skulle jag Afra och Elsa ha åkt skridskor men det blev det inta :(.
Så vi åkte till skärholmen och fikade mmm så mysigt Drack juice och en bit prinsesstårta.

Vi gick runt och kollade jätte mycket, och vi såg världens roligaste penna som man kunde boxas med det var en dödskalle.
Sen imorn ska jag till stan med mamma och pontus yeeee.!!!!

Och idag tog jag på mig en ansiktsmask som kliade lite men det var jätte roligt.

Nu kollar  jag på lets dance så bye lingonpaj!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0