var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Bye Elsa Men hej sportlovet!

Hejdå elsa !
Nu är elsa i maroco va kul för elsis , kanske ska åka med maamma och pontus till egypten nästa år.
Nu har jag precis vart inne på fejan (facebook) ochn spelat lite .
Som nimärker orkar jag inte riktigt stava men igår så började dem spela alla melodifestival låtar på radion så kul  =) Olas låt unstopeble heter egentlien inte det den heter faktisgt Unstopable the return of Nathalie lite roligt för han sjunger ju om Nathalie och det heter ju jag.
Idag skas bäääbis(cvår ena kattiz) till vätrinären för att kastreras så jag fäljer med som bäääbis stöd för han är ju min lilla gos plutt.
Här kommer en bild på min plutt!!

Han är så söt och han är en Helig Birma(rasen asså).

Bye bye plommon paj och alla sötizar!

Kommentarer
Postat av: afra

Nattis, jag har ju också vart borta (på landet) e inte det lika viktigt att säga hejdå till mig också =( =( =(

2010-03-05 @ 18:03:10
URL: http://aframatilda.blogg.se/
Postat av: afra

:P XD

2010-03-05 @ 18:36:26
URL: http://aframatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0