var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Friluftsdag + En heeeelt vanlig dag!

Hej !
Idag var det friluftsdag det var jätte kul, jag åkte skridskor med afra och elsa.
Vi lekte stjärnor på is.
som matsäck hade jag pasta sallad en festis (boysenbär smak) och varm choklad yummie!
Igår var det en helt vanlig dag ... en absolut helt vanlig dag....
Det är bara nåra som fattar vad jag menar så fråga helst inte!

Men på fredag ska jag els och afra åka skridskor i bredäng jätte nära min farmor!

Men nu ska jag sova godnatti!

+ här är addresen till min nya blogg Loppanw.blogg.se/mode

Kommentarer
Postat av: Elsa Pelsa

haha :)

2010-03-18 @ 23:37:03
Postat av: afra

Kommer ej ihåg XD!

2010-03-19 @ 19:12:49
Postat av: nattis

Asså det var typ bara jag elsa rim och lorena som fattar

2010-03-19 @ 21:05:33
URL: http://loppanw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0