var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

sjuk fortfarande.... så j*vla tråkigt

*host*
Idag så *host* var jag*host* hemma...
Skoja bara jag hostar inmte hela tin men har skit ont i halsenn och trött, och ont i huvet.
Nu ska jag dricka en till sån här smoothie som är mums!!!
Imorn hoppas jag få tillbaka  min mobil som jag glömde hoss afra i lördags när hon hade kalas(kalaset var super kul) så jag får sms lite kanske.. neee menn gå in på fejan(facebook) så jag får prata med mina kompisar igen.


Bye!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0