var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Bakar bröd

Godmorgon !
Nu bakar jag och Pontus bröd.
Det ska bli gott med nybakt bröd till frukost.
Igår åt vi pizza det var super gott men var inte på nån brasa och det var ganska skönt faktisgt.
För det regnade ju och var kallt...
Men 21 maj smäller det VÅRBALEN!!!
Har bara skor kvar för har fixat väska klänning smink... m.m
Så är nöjd.
Igår sminkade jag mig ni kanske får se nån bild sen.
Nu på bloggen ska jag ha frågestund ända fram tills på Måndag kl: 17.00 .
Sån ni får fråga vad ni vill utom allt för privata och sen får ni fråga flera gånger men väljer ut nåra.
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: afra

har inget att fråga, känner dig redan rätt bra ;)

2010-05-01 @ 11:34:50
Postat av: Nattis

Men du kan fråga till exempel vrf jag heter just loppanw?



Vad jag gillar att göra på sommarloven osv

2010-05-01 @ 12:39:56
URL: http://loppanw.blogg.se/
Postat av: afra

varför skapade du en blogg :P

2010-05-01 @ 12:45:35
Postat av: Electrico

FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN, fråga vad du vill! ;)



http://electrico.blogg.se/2010/may/fragestund.html#comment

2010-05-01 @ 12:49:18
Postat av: A

god morgon ;))

2010-05-01 @ 13:09:29
URL: http://annnaaah.blogg.se/
Postat av: Elsa Pelsa

Öhmm.. hmm kännder dig juh jätte bra och sådant.. men ska ställa en svår fråga men ändå lätt!!

Varför har du massor med katter och 2 hundar? :P

2010-05-01 @ 23:16:08
URL: http://thezelsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0