var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Dans genrep och vårbal - check!

Hallo!
Igår var det den fantastiska vårbalen, hade min älskade klänning och väldigt höga klackar .
I slutet var det många tjejer som sa att dem hade ont i fötterna, men hade ej men i slutet när dem städade så fick jag ont.
Hade typ 6-8 cm klack på mina skor =) va typ ara jag och elsa som hade höga klackar.
Men det var kul och mamma särverade och det tyckte jag var jätte kul och hon har jobbat på asiatisk resturang typ så hon kan sånt
Sen var det nån tävling och alla ville vinna men jag har kvar min lapp istället.
Men islutet av tävlingen så gick jag och elsa ut och då sa jocke onej inte dem...
Men elsa kommer du ihåg bilden jocke tog när det ser ut som du ramlar =)
Men hade super kul helatiden, utom när alla började sjunga boten anna då gick vi ut för det var jätte jobigt för öronen. fattar inte hur alla stog ut.

Men tidigare idag var det dans genrep och det var jätte kul att kolla på alla andra och det gick jätte bra det var kul också.
Så imorn är det show sen slut för terminen och komer inte forstsätta nästa termin eftersom det blir ny skola och allt...

Och snartt ska vi vara hoss lilli och danne och grilla och nog sela kubb ska kanske ta lite bildeer.
Men nu är det  dags att säga hejdå =)

Kommentarer
Postat av: afra

Nattis, det är disco och då är det hög volym + så var det kul att vara i disco rummet och dansa istället för att bara vara ute och ta det lungt :P XD.

Men det var en super kul vårbal i allafall och alla vi var fina (du,jag, Elsa, Junie....och andra tjejerna) ;)

Hoppas det gick bra på dansuppvisningen? :)

2010-05-22 @ 18:26:03
Postat av: afra

Kommer gå bra*

2010-05-22 @ 18:26:38
Postat av: Elsa

Afra.. En bal är inget dico..

2010-05-22 @ 22:47:04
URL: http://thezelsa.blogg.se/
Postat av: afra

det vet jag ju men senare blev det ju disco och ingen vill ju ändå dansa vals så det var väl lika bra det :P XD

2010-05-22 @ 22:55:12
Postat av: nattis!

Men elsa har rätt det var en bal och inget disco sen så fick jag ont i öronen efter sen hade vi super kul ute och vi tog inte lungt

2010-05-23 @ 11:56:59
URL: http://loppanw.blogg.se/
Postat av: afra

Jag vet att det var en vårbal och inget disco men det blev ju disco efter ett tag och ingen skulle ju ändå dansa vals typ de flesta ville väl bara kanske hoppa, dansa och lite sånt så jag håller med er men jag menade att de blev disco sen och då var det ju disco ;)

2010-05-23 @ 14:48:38
Postat av: elsa

Haha.. Undra om jocke har kvar bilderna pinsamt ;)

2010-05-23 @ 21:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0