var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Godnatt nästan...

Hejsan !
Snart är dt nog godnatt men innan så ska jag bara säga att jag haft en underbar dag på eriksdalsadet med klassen.
då åt jag enu en magnum gold men den är ju så god.
Men imorn blir det nog frukost, läxor oxh solning på balkongen om det är fint väder men det blir det ng.

Om ni undrar så sitter jag ock skriver i mörkret nästan så ser  inte tangenterna så bra.
Därfäör står det öite konstigt.

Men godnatt ska nog läsa lite imorn ochså Inne eller utfryst.
puss puss<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0