var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Morgon !

Godmorgon !
Idag har jag sovmorgon så jag brukar göra scones på morronen.
Juste igår slinade jag håret men blev inte värdsa nöjd men det blev lite snyggt kanske blir snyggare när det är helt torrt och sett det i solen.
Så är glad nu !!!!
Men precis innan vi skulle skölja så kolla jag mig i spegeln och jag såg ut som en galen häxa som ett expriment gtt fel satt allt POFFA upp i håret det var väldigt mycket volym på det om man säger så !!!

Men idag är det ju tekninska men där har jag vart förut så så spännande är deet inte...

Hejdå !!!ska baka nu !!!


Kommentarer
Postat av: afra

Men det blev snyggt ;) så du ska var glad ;)

Jag har aldrig varit på tekniska men hoppas ni får det kul/har det kul XD

2010-05-18 @ 17:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0