var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Sanningen

Hejsan !
Nu kommer sanningen, men innan jag berättar vill jag bara säga att jag inte vill att ni pratar om det med mig men skriv komentarer om ni vill.

Okej...
Vi har inte kvar hundarna .
Vi behövde sälja dem efter julen för att mamma inte klarade av att ha dem kvar för att idioten ola har sårat mamma otroligt mycket genom att säga att han skulle komma till jul men han kom inte.
Vi har inte kunnat ta hand om båda hundarna så vi behövde säkja dem...
Tella <3 bor hoss sin mamma och sin uppfödare och Bamse <3 bor hoss en person som faktisgt har en nuffe från innan.

Jag har bara inte kunnat berättat det för jag har varit för ledsen det kanske inte har märkts men jag har gråtit inom bords.
 Så hundarna <3 är nått jag inte vil prata om för det är ett för känslit ämne.
Om ni undrar så ska jag inte flytta till norge för att idioten ola och mamma <3 är inte tillsammans längre.

Men det positiva är att vi kanske sak skaffa en Cocker Spaniel om några år ...

Men nu ska jag gå och rita <3 älskar det och ska rita av en person jag är kär i men ingen får se den...

Hejdå <3<3<3!!!

Kommentarer
Postat av: afra

:( stackars dig, finns för dig om du vill prata <3

Rita på du :)

2010-05-03 @ 19:35:00
Postat av: Elsa

:o .. jag förstår att du är ledsen!

Hunden är juh en väns bästa vän! <3

Synd att ni inte kunnde ha kvar dom, som du vet är både jag och Afra hära om du vill prata eller liksom jaa.. säga någonting!



Förstor precis hur du känner.. <3 :/

2010-05-03 @ 20:27:12
URL: http://thezelsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0