var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Sjuk =(

Hejsan !
Nu är jag lite sur för att jag är sjuk igen så sitter hemma och lyssnar på en jätte bra låt tyvärr finns den ej på youtube men aja den är bra.
Aja ska försöka hita lite rejer på youtube nu satt det blev ett kort inlägg

Kommentarer
Postat av: afra

Ojdå!

Hahaha när båda ni två säger till Lotta att ni är sjuka kollar hon sen på mig och så säger jag "Jag är pigg"

Hahaha men krya på dig ;) <3

2010-05-24 @ 19:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0