var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Snabbt inlägg !

Hejsan nu blir det ett snabbt inlägg för ska fixa lite.

Igår var jag med elsa och vi hade super kul och vi bakade bullar och vi lät afra vickan abbe och mackan smaka för vi ville vara snälla.
Men dem sa att dem fick jätte ont i magen och allt och så, och dem skrev at dem hade skit ont i magen och sånt men tycker själv att dem kunde ha hanterart det bättre faktidgt för vi har precis haft 4 lektioner om internet vett att vi inte riktigt är mogna för face book ch allt.
Så jag tycker dem var lite fåniga sen får NI tycka vad ni vill och allt men nu har jag sagt vad jag tycker och så vad det bra med det. 

Kommentarer
Postat av: afra

Nattis, ni kunde också hanterat det bättre.

Och det är inte bara vårt fel, det är bådas :P :)

Och som jag sa, jag hade ont i magen men jag klagade inte!

Jag har inget med detta att göra.

2010-05-29 @ 12:43:20
Postat av: Nattis

Men hur menar du att det var vårt fel ?

2010-05-29 @ 13:47:42
URL: http://loppanw.blogg.se/
Postat av: afra

Asså ni kom på och plinga på oss hela tiden men det är bådas fel lika mycket men som jag sa, jag har inget med detta att göra.

2010-05-29 @ 17:35:59
Postat av: elsa

Afra så du mennar att det är vårat fel för vi sjöng en låt till er och sa hej?

2010-06-02 @ 12:16:41
URL: http://thezelsa.blogg.se/
Postat av: afra

Elsa jag sa ju, bådas fel!

Ni kom och störde oss. Vi SA att vi INTE ville kolla på er teater men ni kom och sjöng en låt och det var bådas fel lika mycket!

2010-06-02 @ 19:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0