var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Svar till "Vad ska jag nu göra? "

Hejsan !
Nu ska jag säga svaret och vem som svarade rätt.
DEt rätta svaret är :
....
B. Jag ska slinga håret.
Elsa grattis du gissa rätt, du var väldigt uppmärksamm på bilden och såg att hon hade slingat hår =)
Så GRATTIS ELSA PELSA !!!
Det kanske blir nått pris mden vi kan prata om vad som verkar bra.

Men igår var jag mamma pontus och lorena i globen city och jag köpte/ fick  2 linnen ett rosa fårn hm det andra från kappahl sen ett par kort mjuk shorts och harems byxor från kappahl också, sen bikini fårn hm och en kjol där ifrån.Sen fick jag 3 par tights för det var 3 för2 satt ett par var blå det andra vit spets det tredje får ni se på bild.
Sen köpte jag godis fårn Jam Jam. Imorn kanske jag visar bilder på sakerna men det var jäte kul !!!
Men idag hade jag dansn för sista gången för alltid På flexgym i hagsätra.
Men nästa vecka händer very much som åka till tekniska museet, vårbal dans genrep och dansshow!!!!!!

Hejdå !!! <3
Ha en härlig nästa vecka !!

Kommentarer
Postat av: Elsa Pelsa

Tack tack, haha! inte för att du har sakt tidigare att du ville slinga håret HOST men aa! :)

Har klippt mig idag också! :) båda vi blir fina tills skolan imorgon! haha :)

2010-05-16 @ 20:53:26
URL: http://thezelsa.blogg.se/
Postat av: afra

Kul ;)

2010-05-16 @ 21:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0