var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Vårbal !!!

Hejsan :) !
Om typ 2h och 13 min så börjar det !
Har lockat det och satt upp det med små krusifuxer...
Har inte på mig klänningen än för vill inte att den ska bli smutsig...
Ida var det idrottsdag och då var jag med dem första 2 och halv aktiveterna sen gick jag hem för jag hade ont i halsen så lotta och jenny sa att jag skule gå hem för ja kunde inte göra mycket...
Har sminkat mig och är nöjd sen har jag glitter hårspray och mycket mer...
Har väntat på det här länge och kommer fota men kanske inte lägger ut dem .. kanske hur jag såg ut men vet ej.
TYvärr hittar jag ingen bild på mina grjer inte klänning eller skor men det betyder att inte så många känner till dem =)

Men nu ska jag nog byta om bye =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0