var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Faaaann det snöar !!!

Tjaba !
Jag hatar att det snöar fan oxå att det ska snöa nu!!
Fan, Fan, Fan jävla skit snöö !!!!
Förlåt att jag svär men det är bara så jävla jobbigt med snö tycker jag.
Så snö är en absolut DISS, vad tycker ni? Komentera!!
Men snart kommer jag nog lägga ut lite bilder och musik på bloggen eftersom det är ganska tråkigt annars!
sno.jpg (2620×1740)

Kommentarer
Postat av: Elsa

hiss!

Utan snö är det ingen vinter..

2010-11-09 @ 23:09:16
URL: http://typelsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0