var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Maddes kalas !

Hallojs !
Typ en timme sen kom jag hem från maddes super roliga kalas!
Rim, Lorena, jag , Madde, Sofie och Saywa(maddes lillasyrra) va där.
Vi åt pizza glass och pizza :D
Av mig fick madde aquarell färg, eftersom jag vet att hon gillar att måla, hon har målat en jätte fin tavla med frukt på.
Nu spelar jag Fashion world och kollar på Vem kan slå Filip och Fredrick.
ByeBye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0