var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Saknar alla mina kompisar!

Hejsan!
Vet ni vad, jag saknar alla mina kompisar , typ Elsa Maya Klara Katarina Camilla Micka Vickan Madde Johanna Alex
Jag brukar vara med Lorena och Rim men vill helst hinna vara med alla kompisar!!!
Jaja kommer se dem i skolan sen som tur, utom Alex & Elsa
Snart ska vi äta mat.
Imorse kom Lorena och fråga fall jag ville följa med och träffa upp Jesper vid Älvsjö, då gick jag och satte på mig kläder och sen gick vi en bit , han kom, och vi gick tillbaks hem till Lorena , då kollade vi på hennes syrras HelloKitty film :D sen efter en halvtimme behövde Jesper gå för hann skulle till Dalarna och va med sina kusiner, och han kommer hem på söndag :(
Men jag och Lorena klarar vell att ha kul imorn och typ på fredag NOT
ByeBye Sööötnozar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0