var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Snöö+Varmchoklad=Vintermys

Hejsan Alla Glada!
Nu ska jag ta och göra varmchoklad med vispadgrädde och MARSMALLOWS (stavning) sen ska jag ta en lussekatt oxå, det är äkta VINTERMYS enligt mig !
Juste igår då va jag med L o J först kollade vi på film "Bland Älvor Och Troll" sen spelade L skateboard spel men hon kunde knappt starta det *ASG* :D :thumbup:
Sen gick jag och L till Pizzerian för att möta upp hennes mamma, då åt dem mat, sen åkte vi hem till henne med hennes morfar.
Då körde vi en skit rolig lek som man ska typ dra 3 lappar(ett substantiv, ett verb och ett adjektiv)
Sen ska man rita det som stog och jag fick en skit rolig så den har jag som bakrundsbild på mobben.
HEJDÅ PUZZPUZZ Älsklingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0