var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Chattar med Elsa

Halloj!
Just nu sitter jag och chattar med Elsa! ;)
Men idag har jag varit jätte trött och grinig vet faktisgt inte vrf!
Men snart ska jag och Pontus gå ner till Pizzerian och handla pizza eftersom mamma är ute och åker båt!
Och imorn är det fredag och det är super skönt!!!
Efter skolan ska jag och Lorena åka till Globen City och vi ska handla lite grejer.
Ska nog köpa en vit eyeliner och en present till Lorena!
Kanske ska köpa ögonskugga också kom jag på nu för den vekade ganska billig och bra!
Jag och Elsa måste såklart ha chokladmask på lördag!

Kommentarer
Postat av: Älsa

Haha!!

Vi ska ha såååå roligt! LÄNGTAR!

2010-09-16 @ 21:37:01
URL: http://Gissa??

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0