var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Hallojsan!!

Nu sitter jag hemma hos pappish med min dator eftersom jag kunde ta med det trådlösa modemet!
Så nu kanske jag kan skriva lite mer!!!
Och jag har tagit med kameran så nu blir det nog lite bilder snart!!!
Nu ska jag gå och leta efter webbkameran tror jag ;)
ByeBye!!

Kommentarer
Postat av: Doii

SV;

Hörlurarna är ju sååå fiiiiina ^^

2010-09-24 @ 17:59:08
URL: http://doiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0