var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Halloo !

Hallo!
Snart ska jag in i badrummet men först ska brorsan duscha klart.
Och då ska jag klä på mig, bosrta tänderna, sminka mig och jag har bara mascara och ibland ögonskugga typ för jag tycker det blir lite mycket annars.
Sen så 5 över 8 ska jag möta***** utanför hans hus och vi ska göra sällskap till skolan :love: :D
Nu är brorsan klar så ByeBye Sötizz!

Kommentarer
Postat av: Sandra

snygg blogg =)

gillar bakgrunden!

2010-09-14 @ 08:52:52
URL: http://sandravanilj.blogg.se/
Postat av: Elsa

Aww.. vad gullig h*n är ! <3 :D

2010-09-14 @ 16:42:18
URL: http://elsansmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0