var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Imorn har vi...

....Orientering.
Buuuuuh :thumbdown:
Hatar verkligen orientering men vi fick se kartaan idag på gympan och jag såg en smart väg att gå.
Men sen på eftermiddagen så gick jag Jesper och Lorena ut och vi skratta ganska mycket.
Sen tog Jesper min mobil och jag jaga honom ett tag eftersom han hade inlines och jag sprang :tired:
Så snart ska jag duscha och så...
ByeBye!!

Kommentarer
Postat av: Elsa

Vi hade det idag.. BORING!

2010-09-23 @ 23:18:32
URL: http://elsansmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0