var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Längtar så j*vla mycket till Halloween!!!

Hejsan!
Längtar verkligen till Halloween!
Det är en av dem roligaste högtiderna på året!!
Jag älskar verkligen att spöka ut mig och skrämmas!!
:D Mohahahahahha
Men nu sitter jag och väntar på att Lorena <3 ska logga in på FB och jag lyssnar oxå på LadyGaga!
Men imorn vill jag verkligen åka till Kämpetorp!
Jag ska nog ringa Elsa och fråga fall hon vill följa med!
Men Elsa om du ser detta så är den stora frågan!
KAN VI ÅKA TILL KÄMPETORP IMORN ELLER SKULLE DU VA MED NÅN?!
ByeBye

Kommentarer
Postat av: Elsa

Jag ska vara med dig! <3 <3 <3!! :)

Men vilken tid ska vi mötas?? :)

Ring mig när du vaknar gmn! :)

2010-09-29 @ 22:11:43
URL: http://elsansmode.blogg.se/
Postat av: Elsa

Nej vad säger jag.. :P

Haha.. tänkte att det var lördag idag.. hahahaha.. :)

Ringer dig när jag slutar ! :) haha :)

2010-09-29 @ 22:12:31
URL: http://elsansmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0