var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Orientering + Sovmorgon = Både :thumbdown: & :thumbup:

Hallojsen!
Har sovmorgon idag och orientering BUUUUH!!!
Sen ska jag till pappish i helgen!!
Yeey!
Nu tänkte jag fixa mig .
Typ klä på mig , borsta tänderna, borsta håret, packa maten!!
Sallad mums!
Sen på söndag ska jag försöka fota eller typ filma alla grejer jag fått!
Tror det blir ett video inlägg!!
Hejdå Sötizzar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0