var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Patetiska människor!

Hallloj!
Vet ni vad idag har jag fått höra av en kompis att en viss person inte tror att jag är ihop med nån men nu kan jag väll lika gärna säga vem det är !
Jesper och han FINNS på riktigt jag kan fråga honom fall jag kan lägga ut en bild på honom eftersom nån tror att jag har hittat på!!! :mad:
Asså blir sur när folk tror jag ljuger !!!! :mad:
Men idag var jag med Lorena och sen ringde vi Jesper och fråga fall han ville prata och sen kom han efter ett tag och prata jättelänge!!
Sen gick vi ut och vi gick runt och prata hur länge som helst!!!
PuzzPuzz Swetis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0