var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Ska åka och shoppa snart !

Hejsan !
Ska snart åka och shoppa .
Själv tyvärr eftersom elsa är så sjuk men kanske ska ringa lorena och fråga fall hon vill följa med !
Men hon var sjuk igår så jag vet inte om hon kan!
Men ialla fall så ska jag köpa en grej!
Lösögonfransar!

Kommentarer
Postat av: Elsa

Ska också köpa ögonfransar ngn gång!

vet du vad som är konstigt? jag kommer inte ihåg om jag har haft det eller inte.. Förut tänkte jag joo det har jag men, har jag verkligen det??! .. haha..

Kanske drömde att jag gjorde det och så trode jag efter några månader att jag gjorde det..

Alltså ingen anning.. :S

Men iallafal, vill sätta i ögonfransar ngn gång om det är min första eller inte!

2010-09-04 @ 17:21:44
URL: http://elsansmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0