var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Skola om ca. 1 h

Hallojseen !
Om typ en timme har jag skola!
Vi har först svenska sen nånting sen nånting... kommer inte ihåg riktigt!
Men vi har iallafall slöjd och då har jag träslöjd!
Men våran nya lärare är inte lika snäll som den gamla ;(
Ska nog åka till kämpetorp snart för jag vill träffa alla gamla lärare och så!
Men jag måste nog gå och fixa mig snart...
ByeBye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0