var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Snart ska jag iväg till skolan :thumbdown:

Vet ni att jag har faktisgt mått sådär, inte så att jag har ont i huvudet utan att jag är trött och har skit svårt att koncentrera mig på lektionerna.
Men måste i allafall försöka vara i skolan...
Men det jobbiga är att jag går och tänker på en grej och kan vekligen inte sluta tänka på det....
Men Elsa du kommer nog få vet på lördag när jag och Lorena har fest !
Vi ska ha så jävla kul så grannarna kommer störa sig på oss!! :D :thumbup:
Saknar dig jätte mycket så du kommer nog kanske kvävas av min kram du får!!!
Men det som jag går runt och tänker på är en grej om mig själv och en person runt om kring mig och jag gillar den här personen men det är en grej som äter upp mig inifrån !
Tyvär har min iPod slut på bateri :bigeyes: :mad: så jag får väll strunta i det!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0