var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Blev sur på en kille i Talang >:[

Seriöst så e jag JÄVLIGT sur nu!
Eftersom det va en kille som typ trollade men han va så jävla idiotisk så han visade hur man gör trolleritricken >:[
Gör mej sååååååå Jävla sur eftersom min brorsa e en jätte bra trollkarl och min farbror oxå är en jätte bra trollkarl och deras "motto" är typ att ALDRIG berätta hur man gör ett trolleritrick >:[
Det gör mej VÄLDIGT irriterad faktisgt...
Om ni tycker att jag dampar lite nu så skriv det men jag skriver vad jag tycker eftersom det är MIN blogg
Tycker han va allt för hysterisk oxå...
Den där killen över tror jag oxå visar sina trolleritrick, men han har ju mask och de e ända anledningen till att han inte blivit "avstängd" från trolleri klubbar och sånt...
Har så Jävla cool brorsa ^^

Kommentarer
Postat av: lilli

nu dampar du nog lite nattis ;) <3

2011-04-01 @ 21:43:32
Postat av: Ninni

Ja det förstör ju hela grejen när de berättar ;(

2011-04-02 @ 12:09:59
URL: http://ninjapuff.se
Postat av: KH freak

Men ärligt talat, Nattis, nu dampar du lite väl mycke....

Förs så håll er du på med dina jäkla häxkonster och nu det här.

Jag vet inte vad jag ska göra av dig -.-

2011-04-05 @ 18:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0