var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Det jag köpte >:]

Från vänster:
Lila hårfärg (köpte förut men tänkte visa) - H&M 100 kr
Svart hårfärg - Tror Kicks, typ 100 kr
Hängslen - Punkt Shop typ 50 kr
Lösögonfrans lim - Kicks 60 kr ?
Hairspray - In & Finn 15kr/st ^^
Concealer borste - Åhlens 80 kr
Concealer - Kicks 110 kr
Smink borstar (dom andra är i ^^ ) - In & Finn 10 kr
Mitt påskägg ^^ Asså jag gillar typ bara dom där choklad grejerna men mamma gav mej en kanin oxå.... Kan ge den till brorsan eller nåt :3 Sen fick jag ett nagel lack ^^
Hehehehehehe e helt galen i naglelack :3
Kank anske visa alla mina naglelack sen...
Aja nu tänker jag lägga upp lite bilder från när jag va i stan med Klara och Maya ^^
Klara med sin kamera, *fett avis*
Donken :3
Vi träffade Bröderna Rongedahl :3

Kommentarer
Postat av: Maya

När kommer filmerna upp? du skulle ju lägga upp dom

2011-04-23 @ 15:31:03
URL: http://sotiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0