var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Första April :3

Fett coolt lixom...
Men jag e såå dålig så jag går både på alla skämt typ och kan inte skämta med nån :(
Guud vad jag känner mej dålig...
Aja... Fick tibax mina handskar idag :3
Handskarna jag hade på klassresan ^^ Faan vad het jag va där :3
Nu kollar jag på TV :3
Hehehehehehehehehe
Pallar inte blogga nu men gör det senare

Kommentarer
Postat av: Linnea

Mig är det jättelätt att driva med!! xD

Mina lärare sa något med '' Det har spridits fotsvamp i skolan via omklädningsrummen, och nu har vi fått ett brev från skolledningen att alla elever ska undersökas för fotsvamp. Tyvärr lider vi oxå av det för det är vi som ska kolla er fötter, om skolsyster skulle göra det skulle det ta över en vecka ''

När de sa '' Så ta av er skorna och lägg upp fötterna på bänken ''

Då fattade alla och ba, aaahhaaaaaa, meh åååååååhhhhhh!!!! xD

2011-04-01 @ 19:41:21
URL: http://storyofdieana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0