var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

GODNATT >:]

HEHEHEHEHEHEHEHE >:]
Vi e fett coola och har geekat GH hela tin typ >:]
Sen har jag sminkat Elsa >:]
Men jag gjorde typ halft eftersom jag orkade inte mer sen...
Nu sitter jag här HELT ofixad och som tur kan bara elsa se mej och hon skvallrar inte För då kommer hennes lilla fina bild upp här på bloggen >:] Hehehehehe Nee det finns kanske inte nån bild men man vet aldrig om jag vaknar före henne och kanske råkar ta en bild >:]
Mohahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0