var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Har tråkigt :'(

Lorena svarar lixom inte, Elsa e sjuk... Nån som vill göra nåt??
Har seriöst skiiiiit tråkigt
Kanske kan skriva lite manus eller nåt... Måste jufaktisgt börja filma nu i veckan tror jag... Men i så fall måste jag få tag på Lorena... Kanske ska äta nåt oxå... E lite sugen på nånting ^^
Måste ladda kameran oxå eftersom jag ska dra till stan imorn med Klara och Maya och jag tror Thea men jag är inte säker... Så vi ska typ sätta oss mitt på plattan och göra armhävningar och situps :3 Coolt vah??
Hehehehehehehe ^^
Kanske hinner göra nåt inlägg innan jag åker imorn ^^
Bild från nyårsafton O.o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0