var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Nya designen uppe >:]

Fett nöjd jag blev ^^ Sen att den blev färgglad blev ju bara bättre eftersom våren börjar komma, Hoppas ni tycker den blev fiin  ^^ Skriv gärna i en komentar vad ni tycker om den, om den blev bra, skulle ändrat typsnitt, inte så "rörigt" eller jag vet inte... Men skriv vad ni tycker så att jag kan bli bättre ^^
Nu tror jag att jag ska chatta lite och ta ett glas vatten med Citron ^^
Ni vet så kör jag ju Kissie dieten
NOT
Hehehe nää men jag tycker det e gott ^^
Nu kan ni få se lite bilder i alla fal ^^
Den ny ^^ MINI :3 Gemfört med där uppe ^^
Den gamla ^^ Inte lika färgglad om man säger så :*
Nu kan ni få se NÅGRA av fotona som kanske skulle varit med i Headern
Kissie läppar :3 (Skulle aldrig varit med men vem har inte kul när man fotar?? :3 )
Han smakade Yummmi ^^

Kommentarer
Postat av: KH freak

Du ska bara veta att du är så jävligt söt, min lilla häxa ;D

Luv u <3

2011-04-10 @ 21:37:07
Postat av: KH freak

Du ska bara veta att du är så jävligt söt, min lilla häxa ;D

Luv u <3

2011-04-10 @ 21:37:54
Postat av: KH freak

Har jag nånsin sagt till dig att du är så himla söt som scene core <3 ?

2011-04-10 @ 21:40:05
Postat av: Nelly

Jättefin design! ^.^

2011-04-11 @ 19:58:32
URL: http://nps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0