var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Ritade ju igår...

Blev faktisgt riktigt nöjd ^^
Kanske kan visa den senare ^^ Höhöhöhöhöhö
Nu tänker jag ta och byta kläder och träna lite tror jag...
Måste ju eftersom jag har så dålig kondis ^^
Sen kanske jag ska skriva lite mer på mitt manus... :3
Sen hade jag utvecklingssamtal :[ Verkligen inte kul ! Hatar verklgen utvecklingssamtal specielltnär man ska berätta nåt och både ens förälder och lärare kollar på en... Men dom sa typ att det va jätte konstigt att jag va så tyst och lugn i klassrummet och inte vågade ta för mig för när vi hade vårat Disco i fredags för dom mindre så fick ju jag berätta lekarna ^^ och jag blir seriöst mer självsäker med en mick i handen ^^ Jätte konstigt jag vet, men det är bara sååå :3
Aja...
Kanske faktisgt inte orkar träna... Nää nu måste jag göra det!!!
Kan ju faktisgt lyssna på Spotify medans... För man ska ju ta vara på tiden...
Jag har ju gratis Spotify och då får man 20 timmar varje månad, men från och med den första maj så kommerman bara kunna få lyssna på 200 låtar och en låt MAX 4 gånger :'O Kommer nog inte klara det... Men det e ju varje månad eller hur man säger... Så man får ju "nya" 200 låtar varje månad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0