var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Sitter och myser typ ^^

Sitter här och typ lyssnar på dålig musik och myser i min ROSA kofta ^^
Har typ aldrig haft den i skolan... Ser ganska fjortis ut i den... Inte så Nice direkt... :3
Imorn måste jag köpa nya strumpbyxor och kanske lite nätstrumpbyxor... Har ju 100 spänn så det borde man få nånting för... Sen sitter jag och chattar med Bella från min gamla paralel klass ^^
Ska vell hitta nån rolig att chatta med... Har såååå tråkigt och så e jag hungrig :'(
Sen ser jag en gulbil utanför mitt fönster så...
GULBIL >:]
Se va fiin den är ^^
Fjortizz bild O.o
Teckningen jag ritade i förrgår ^^
Min mobil ^^
Min sööta lilla Pyss som tänkte leka i bokhyllan ^^ Sååå smidig hon e
Min Mp3 som jag lovade att visa ^^ I form av musse piggs huvud ^^
Fick ingen bättre bild :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-04-19 @ 19:26:26
Postat av: elsis pelsis!

Fett snygg teckning!! :DD <33

Jag saknar dej.. :'( asså sjuukt mkt.. Ses tidigare? hehehe.. ;D om du vill? ;9

har 15 spän.. HOST >;) hehehe

Ny mobil också? nicceee! :D

2011-04-19 @ 19:27:48
URL: http://typelsansfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0