var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Snart kommer nog Lorena och Rim...

Så ska vi skriva lite manus...
Fixade ju mina naglar igår och blev faktisgt riktigt nöjd ^^
Nu e dom här och vi ska skriva manuset :3
Aja... Jsut nu känner jag att den är jätte dålig men får se vad dom andra tycker.... Själv tycker jag seriöst att den suger så vill ens knappt filma eller visa för nån!

Kommentarer
Postat av: Moii

Hajar inte...vad är det för film ni ska spela in?

2011-04-19 @ 20:52:01
URL: http://sotiz.webblogg.se/
Postat av: KH freak

jag tycker ju manuset var bra... förutom när Loly skrev ... fattar inte hur hon tänker - . -''

2011-04-23 @ 21:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0