var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

So ...

Nu sitter jag och har So ...
Vi ska typ redovisa den här veckan så jag måste jobba, men som tur har jag inte mycket kvar nu...
Sen ska jag försöka städa när jag kommer hem och skriva klart mitt manus ^^
Som ni kanske inte vet så ska jag göra en film om typ vampyrer och blod :3
Sååå jävla nice blir det nog ^^
Jag vet att Lorena, Rim och Elsa ska va med men sen vet jag inte....
Får vell försöka hitta nån ^^
Kanske en kille ?! :3
Hehehehehehehe ^^
Det vet man aldrig....

Hur sööööt kan man va <3333
Vi måste träffas snart gmn <333


Kommentarer
Postat av: KH freak

vet precis vilken kille du tänker på ;D

2011-04-11 @ 16:28:50
Postat av: elsa :)

Mm.. :'D

Imorgon skulle vi träffas va?? :'D

Saknar deej :D

2011-04-14 @ 21:37:27
URL: http://typelsansfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0