var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Sorry för dålig uppdatering...

Men har verkligen inte orkat och velat ...
Men idag visade vi våra filmer på Svenskan och dom typ gillade våran :3
Fett Awesome den va ^^
Sen fick jag låna skivan av Klara så att jag kan visa för mammish ^^
Jag fick spela Fé Eller Tingeling som Kevin sa och Klara spelade Den onda häxan ursula
Coooolt va??
Sen hade vi ju Bloopers i slutet och allt ^^
Sen gjorde jag klart min fina Vodoo docka på syslöjden ^^
Den blev ganska konstig men jag gillar den ^^
Nu tänker jag faktisgt nog fråga Lorena falla jag får visa filmen för mamma nu ^^
För så fall ska ju hon va med :3

Kommentarer
Postat av: KH freak

faaaaaaan, jag ville ju se eran film :( D:

2011-04-05 @ 18:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0