var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Vet...

Sorry att jag inte har bloggat men nu så har jag verkligen inte lust!
Och jag kommer tillbaka snart men nu behöver jag bara få va lite...
Aja då vet ni det i alla fall... Kanske bloggar på onsdag eller torsdag? Vet faktisgt inte


Kommentarer
Postat av: KH freak

Om det är för du-vet-vem så förstår jag dig :/

2011-04-26 @ 18:09:43
Postat av: Anonym

2011-04-26 @ 19:47:53
Postat av: loly :D

ok, men börga blogga snart för din det e så kul att läsa din blogg <33333

2011-04-26 @ 19:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0