var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Vill ändra frisyr...

Det låter kanske lite konstigt men jag VILL!!
Så vet en hemsida grejs där man kan ladda upp en bild på sig sjålv och lixom "prova" olika frisyrer ^^ Sååå nice juh ^^ För det känns lite tråkigt om man vill klippa en frisyr, gör det och inte passar i det eller blir nöjd...
Så den hemsidan e ju perfekt :3
Sen måste jag fortsätta på mitt manus...
Har några som vill va med nu och några som kommer va med, bland annat ELSA och LORENA ^^
Sååå nu tänker jag sluta skriva och latja lite ^^
Latjo Lajban på er :3

Kommentarer
Postat av: lilli

jag tycker du ska klippa dig som d såg ut på d där kortet jag trodde du klippt dig på :) du va jättefin på d :)

2011-04-13 @ 22:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0