var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Drar till Erstaviks :D

Med Lorena och familjen ;D
Det ska bli skönt att komma ut eftersom jag mådde dåligt igår och låg och kolla på Easy A och tröst åt kakor och choklad ;D Det va jette gott ^^
Tar nog inte med kameran... Eller joo det gör jag nog men va inte beredde på att det kommer upp bilder på bloggen... Haha
Jag och Elsa på grönan när vi åt chicken sticks med Pommes och ost sås :D Chicken sticks va så j*vla gott att det inte är sant ;O Skulle dom skaffa det på donken skulle jag ta det varje gång ;D

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Hej :) Jag har en tävling där du kan vinna valfritt smycke ifrån min webbshop :)

Det vore superkul om du var med, det är bara gå till inlägget här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/august/vinn-valfritt-smycke-fran-shopbyalexandrase-2.html

2011-08-04 @ 18:04:30
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: KH freak

Du och Elsa ser så söta ut tillsammans :D ♥♥♥

Om du undrar varför jag just nu sitter och kommenterar som en galning så e det någ för 2 saker:

1. har fett tråkigt ♥

2.Har fått värtsa socker kicken och försöker bli av med den ♥♥♥

Hehe känner mig crazy och awesome ;P ♥♥♥

2011-08-07 @ 00:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0