var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

DU betyder allt för mig

Jag tänker på dig varje vaken sekund. Du är skälet till att jag går upp varje dag. Det är du som gör min dag fantastisk. Vill vara med dig hela tiden.
Skulle vi göra slut skulle mitt liv bli obetydligt. Varje dag vill jag vara med dig, varje dag tänker jag på hur du skulle gjort, vad du skulle sagt.
Du betyder allt för mig och jag älskar dig så j*vla mycket att det inte går att beskriva med ord. Jag vet inte om du kommer läsa det här nu, men jag hoppas det så du får se hur mycket du betyder för mig.
Jag älskar dig Sebastian.
You're not the only guy in the world
But you're the only one that matters ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0