var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Duscha...

Sen drar jag, mamma och brorsan till stan och kollar på Pride festivalen, och sen tänkte jag fixa en present till Maya oxå eftersom hon fyller år snart :D
men vet inte vad hon önskar sig... Får smsa och fråga eller nåt :P
Men ska ta med kameran så får ni se lite bilder senare ;D
Men nu måste jag verkligen hoppa in i duschen och sen torka och platta och tupera håret ;D Det va typ månader sen jag tuperade håret ;O Men man orkar inte på sommaren för man vill åka och bada och sen orkar man bara inte med alla nätstrumpbyxor och allt
'
Jag brukar ju se ut ungefär såhär men nu ser jag ut ungefär såhär:
Liite skillnad om man säger så ;D
Men jag vill bara säga att jag faktisgt har blivit liiiite bruun :D Är inte den gamla gooa blekfisen jag brukar va

Kommentarer
Postat av: KH freak

Gaaaaaaaaaaaaah du e sååååå söt! >u< ♥♥♥♥

2011-08-07 @ 00:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0