var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Fixar mig och sen drar till Maya

och sen ska hon få sin present och sen drar vi till stan och träffar hennes kompisar ^-^
Kommer nog bli jette skojigt ^-^ Hehe
Ska bara försöka hitta lite pengar till lunch typ, eftersom mamma va på typ rockklubb igår kom hon hen sent och vill inte riktigt väcka henne...
men lixom brydde mig inte och nu kanske ni tror att hon lämnar oss ensama typ varje lördag för att festa och så är ej fallet! det här är typ första gången på skit många år som hon går ut och kommer hem sent när vi är här! jag vet inte ens om hon har gjort det sen jag och pontus kom...

Kommentarer
Postat av: KH freak

Ha det så kul :3 ♥

2011-08-14 @ 17:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0