var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Förlåt D:

Men igår så kom Lorena och Rim hit och vi fixade filmen till en skiva, sen gick vi lorena och va där ett tag och sen gick vi ut ^-^ Så va vi ute ganska länge och sen när vi gick mot dom igen så såg vi att deras grannar hade tagit ut vattenspridarn för att vattna allt gräs och blommor så vi började springa igenom, men innan vi var helt blöta gick vi upp till lorena och hämtade en påse till våra mobiler och nycklar ;D Sen sprang vi fram och tillbaka, sen blev rim kall så hon satte sig i solen för att torka lite :( men vi fortsatte springa Haha ;D
Sen när jag kom hem så frös jag skit mycket så jag satte på mig linne,mjukisbyxor, varm tröja och mys strumpor som ser ut som kor :D
Tror jag håller på att bli sjuk :(

Kommentarer
Postat av: KH freak

Jag blev typ sjuk D: ♥♥♥

2011-08-03 @ 20:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0